Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Παρίσι

(5 μήνες μετά...)

Αύγουστος 2018.
Τρία κοριτσάκια ξεκίνησαν από την Αθήνα για ένα μεγάλο ταξίδι, το οποίο κανόνιζαν για μήνες.
Στόχος για το 2018- Ευρώπη, 10 μέρες, 3 χώρες.
Τέλεια!

Δεύτερος προορισμός: Παρίσι

Μετά από ένα λεκανάκι καφέ η καθεμία, το οποίο φτιάχτηκε από Ελληνίδα πωλήτρια σε καφέ μέσα στον σταθμό, ξεκινήσαμε με τρένο από το Άμστερνταμ και μετά από 3 ώρες περίπου φτάσαμε στον σταθμό του Παρισιού. Ε, άγνωστοι μεταξύ αγνώστων και φυσικά με μια γλώσσα που καμιά μας δε μιλούσε. Τέλειο;
-Η βαλίτσα by the way βόλταρε ακόμα στην Ευρώπη. Μονάχη της...-

Ημέρα πρώτη
Ψάχναμε απεγνωσμένα να βρούμε τρόπο να φτάσουμε σώες κι αβλαβείς στο ξενοδοχείο που βρισκόταν στην άλλη άκρη της πόλης. Ακολουθήσαμε πιστά τις οδηγίες του υπεύθυνου από το πρακτορείο (Αλέξανδρε είσαι ένας μικρός Θεούλης!) και μετά από δύο γραμμές μετρό και ένα εικοσάλεπτο ποδαρόδρομο, φτάσαμε.
(Το δωμάτιο ήταν εξαιρετικό! 3 μεγάλα κρεβάτια κι ένα τεράστιο μπάνιο!).

Τακτοποιηθήκαμε, επικοινωνήσαμε με Ελλάδα, πήραμε χάρτες, φωτογραφικές μηχανές (το μεγάλο κοριτσάκι κουβαλούσε) και ξεκινήσαμε για τον πύργο του Άιφελ.
Μόλις τον είδαμε, καθόμασταν από κάτω και τον κοιτούσαμε σαν χαζές. Βγάλαμε τις πρώτες φωτογραφίες κι αρχίσαμε τις βόλτες. Φάγαμε, ψωνίσαμε κάτι μικροπράγματα και κατευθυνθήκαμε προς το Τροκαντερό για να βγάλουμε την κλασική φωτογραφία με τον πύργο. Εκείνη στο συντριβάνι!

Μόλις έδυσε ο ήλιος άρχισε να κάνει τρομερό κρύο και αποφασίσαμε να φύγουμε, αλλά όχι. Ο πύργος φωτίστηκε κι άρχισε να αναβοσβήνει σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ήταν το πιο όμορφο θέαμα! Γυρίσαμε πίσω με το τραμ και πέσαμε για ύπνο!

Ημέρα δεύτερη
(Το πρωινό καμία σχέση με το Άμστερνταμ! Λιτά πράγματα, αλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Δεν είχαμε κρεβάτι σε ντουλάπα!).
Πρώτη στάση... Παναγία των Παρισίων! (ρωτήστε το μικρότερο κοριτσάκι πως έκαναν τ' άλλα δυο μόλις την είδαν!). Περιμέναμε σε μια τεράστια ουρά για να μπούμε, τη γυρίσαμε απ' άκρη σ' άκρη και για καλή μας τύχη, είχε λειτουργία. Δυστυχώς δεν ανεβήκαμε στο καμπαναριό! Μόλις ολοκληρώσαμε την περιήγηση, αρχίσαμε να τριγυρνάμε στους δρόμους του Παρισιού.

Γύρω απ' τον Σηκουάνα υπήρχαν γέφυρες γεμάτες λουκέτα, το μέγαρο της Δικαιοσύνης και φυσικά, καλλιτέχνες του δρόμου. Το μεσημέρι είχαμε εισιτήρια για το Λούβρο. Μπήκαμε ακριβώς στις 15:00 και βγήκαμε στις 18:00 κατάκοπες και με μερική αφυδάτωση! Φτάσαμε με κόπο στο ξενοδοχείο, όπου φάγαμε και πέσαμε ξερές για ύπνο!

-κομμένες σκηνές Νο.1-
Το μεγάλο και το μικρό κοριτσάκι μόλις είδαν την Παναγία των Παρισίων άρχισαν να τραγουδούν όλα τα τραγούδια απ' το παιδικό της Disney (υπάρχουν βίντεο που τραβούσε το μικρότερο κοριτσάκι). Επίσης, Αύγουστο μήνα αναγκάστηκαν ν' αγοράσουν μάλλινα κασκόλ σε μέγεθος κουβέρτας γιατί το κρύο ήταν ανυπόφορο.
Όσο για το Λούβρο...Τα τρία κοριτσάκια δεν ήξεραν ότι έκλεινε στις 18:00. Μέσα σε τρεις ώρες κατάφεραν να γυρίσουν μόνο τον έναν όροφο κι όλα τα εκθέματα που υπήρχαν στο βιντεοκλίπ της Beyonce -APESHIT (Το μικρό κοριτσάκι φταίει!). Στο κλείσιμο (ανακοινώσεις απ' τα μεγάφωνα) έτρεχαν για να βρουν την Αφροδίτη της Μήλου. Ρεζίλι σε όλη την ελληνική πτέρυγα (που παρεμπιπτόντως λέγεται Καρυάτιδες).
Α! Ήρθε και η βαλίτσα! Στο Παρίσι μετά από πέντε μέρες!

Ημέρα τρίτη
Ξεκινήσαμε για την Αψίδα του Θριάμβου και την Champs Elysees. Είναι όντως η πιο ακριβή αγορά της Ευρώπης! Κάναμε μια στάση (μεγάλη!) στο Disney Store και προμηθευτήκαμε τα απαραίτητα (1 τεράστια σακούλα ας πούμε) και μετά βουρ για την Μονμάρτη. Πήραμε το τελεφερίκ κι ανεβήκαμε μέχρι την εκκλησία. Βγάλαμε φωτογραφίες και μετά πήραμε το τρενάκι των ξεναγήσεων και γυρίσαμε όλα τα στενοσόκακα και καλλιτεχνικά στέκια της πιο γραφικής συνοικίας του Παρισιού. Φάγαμε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής, αλλά αυτή τη φορά με λεωφορείο. Στάση στην Παναγία των Παρισίων ξανά για καφέ και γλυκό και μετά πίσω στο ξενοδοχείο, ώστε να προετοιμαστούμε για το αυριανό ταξίδι. Επόμενος προορισμός το Λονδίνο...

-κομμένες σκηνές Νο.2-
Το μικρό κοριτσάκι, μόλις έφτασαν στα Ηλύσια Πεδία, ένιωσε μια αδιαθεσία και έκατσαν και τα τρία σε ένα παγκάκι τρώγοντας τηγανητές πατάτες με μπόλικο αλάτι για την πίεση. Στην Μονμάρτη δε, έτυχε να πέσουν πάνω σε μια μικροκλοπή και για λίγο ένιωσαν πρωταγωνίστριες σε αστυνομική ταινία. Άρχισαν να τρέχουν πανικόβλητα για να γλιτώσουν την “τρομοκρατική επίθεσή”, ενώ οι δρόμοι γέμισαν αστραπιαία με αστυνομία. Όλοι οι υπόλοιποι ατάραχοι... Τα τρία κοριτσάκια σε κατάσταση σοκ, αλλά ασφαλείς στην τοποθεσία Παρίσι.

Δε θα μπορούσαμε να είχαμε ζητήσει κάτι περισσότερο! Θα μας έλεγαν αχάριστες αν το κάναμε. Το Παρίσι τα είχε όλα... Όλα! Εγώ το ερωτεύτηκα παράφορα. Μακάρι να μπορούσα να μείνω εκεί για λίγο.... Ατμοσφαιρικό και πανέμορφο...
Μακάρι να είχαμε μια μέρα παραπάνω! Ήταν η καλύτερη μέση!

(Να σημειωθεί πως για το μεγάλο κοριτσάκι το Παρίσι ήταν ένα όνειρο ζωής!)