Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Λονδίνο

(6 μήνες μετά)

Αύγουστος 2018.
Τρία κοριτσάκια ξεκίνησαν από την Αθήνα για ένα μεγάλο ταξίδι, το οποίο κανόνιζαν για μήνες.
Στόχος για το 2018- Ευρώπη, 10 μέρες, 3 χώρες.
Τέλεια!

Τρίτος προορισμός: Λονδίνο

Μετά από ένα ωραιότατο -καθόλου!- δίωρο ελέγχου στον σταθμό του Παρισιού, επιβιβαστήκαμε στο τρένο για το Λονδίνο. Μας ξετίναξαν! Έλεγχο στα εισιτήρια, στις ταυτότητες, στη βαλίτσα, στις χειραποσκευές (και τις 3 επιτέλους!) και σωματικό έλεγχο. Κι αυτό το βλέμμα του τύπου “σε κοιτάω στα μάτια για να πιάσω στο ψέμα σου, μικρέ υποψήφιε βομβιστή” μας εκνεύρισε μετά από λίγη ώρα!

(Τα τρία κοριτσάκια επιβιβάστηκαν στο τρένο και κοιμήθηκαν. Το μικρό και το μικρότερο αμέσως. Το μεγάλο έκανε το λάθος να ξεκινήσει ένα βιβλίο, το οποίο το τελείωσε την επόμενη μέρα!)

Ημέρα πρώτη
Φτάσαμε πολύ νωρίς στο Λονδίνο κι είχαμε όλη την ημέρα μπροστά μας. Χαθήκαμε με μεγάλη ευκολία στους δρόμους του Λονδίνου, αλλά δε μας ένοιαζε. Επιβιβαστήκαμε σ' ένα κόκκινο λεωφορείο και κάναμε μια ώρα να φτάσουμε στο Kensington όπου βρισκόταν το ξενοδοχείο μας. Τακτοποιηθήκαμε αμέσως και είπαμε να κάνουμε μια βόλτα στο κέντρο του Λονδίνου. Πρώτη στάση Oxford Street και κλασική φωτογραφία με τον τηλεφωνικό θάλαμο. Φάγαμε και περιπλανηθήκαμε στους δρόμους. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, κλείσαμε εισιτήρια για το Aquarium και πέσαμε για ύπνο...

-κομμένες σκηνές-
Κάηκε το πιστολάκι για τα μαλλιά σ' ένα Λονδίνο που έκανε ψωφόκρυο και τρέχαμε στο εμπορικό κέντρο να βρούμε, αλλά και να προμηθευτούμε αντάπτορες γιατί το Λονδινάκι διαφέρει και στην πρίζα! Επίσης, πέσαμε πάνω στο Notting Hill Carnival. Ω, ναι! Το μεγαλύτερο ευρωπαικό street festival. Μπορείτε να καταλάβετε τι ακριβώς γινόταν στους δρόμους...

Ημέρα δεύτερη

Φάγαμε πρωινό και ξεκινήσαμε για το κέντρο του Λονδίνου. Περάσαμε με το λεωφορείο από παντού. Από το Αβαείο του Γουέστμινστερ, το Big Ben (το οποίο ανακαινίζεται και θα είναι έτοιμο το 2020) και το London Eye. Εκεί ακριβώς ήταν και το Aquarium. Ήταν υπέροχο! Μόλις τελείωσε η ξενάγηση πήραμε από μια υπέροχη τιρκουάζ καντίνα δίπλα στον Τάμεση τον πιο ωραίο καφέ που ήπιαμε σε όλο το ταξίδι! Βγάλαμε μισό εκατομμύριο φωτογραφίες και ξεκινήσαμε για το Madame Tussauds. Πριν φτάσουμε όμως εκεί, κάναμε μια στάση στη Baker Street 221b και πιο συγκεκριμένα στο μουσείο του Sherlock Holmes. Προμηθευτήκαμε αναμνηστικά, περάσαμε από το άγαλμα του και φτάσαμε στα κέρινα ομοιόματα. Όταν τελείωσε η ξενάγηση είχαμε μείνει με το στόμα ανοιχτό.
Γυρίσαμε πίσω στο Kensington, αλλάξαμε και κατευθυνθήκαμε στο Notting Hill για να βγάλουμε φωτογραφία μπροστά στην μπλε πόρτα, αλλά και να ζήσουμε ένα london by night στις κλασικές pubs.

- κομμένες σκηνές Νο.2-
Στο μουσείο της Madame Tyssaud γίναμε ρεζίλι! Οι φωτογραφίες του μεσαίου κοριτσιού με τον Tom Hardy και την Kim Kardashian πρέπει έχουν τοιχοκολληθεί με λεζάντα wanted. Το ίδιο και η φωτογραφία του μεγάλου κοριτσιού με τον Benedict Cumberbatch, αλλά και του μικρού με την Jennifer Lawrence στο ρόλο Candice Everdeen. Wanted και αμοιβή! Στο Notting Hill, τα τρία κοριτσάκια έψαχναν μανιωδώς τη μπλε πόρτα της ταινίας. Μέχρι να πετύχει η σωστή λήψη, σκοτείνιασε! Αλλά χαλάλι... Πόσες ώρες πέρασε η Julia Roberts πίσω απ΄αυτή την πόρτα περιμένοντας τον Hugh Grant; “I'm also just a girl standing in frond of a boy asking him to love her...”

Ημέρα τρίτη
Η μέρα ξεκίνησε με καφέ και cupcakes σ' ένα απ' τα καλύτερα μαγαζιά για cupcakes σύμφωνα το Vanity Fair. Λατρεμένο και ροζ. Μετά, βόλτα στα Ανάκτορα του Buckingham και τσούπ, βόλτα στο Hyde Park με ποδήλατα. Παρκάραμε τα ποδηλατάκια μας και κάτσαμε καμιά ώρα να μαχέψουμε ήλιο στις ξαπλώστρες δίπλα στη λίμνη. Σηκωθήκαμε, περπατήσαμε και πήραμε το λεωφορείο για την άλλη άκρη της πόλης και τη London Bridge. Μόλις φτάσαμε, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας και ήμασταν έτοιμες να αποχαιρετήσουμε το Λονδίνο. Ρίξαμε κι έναν χορό. Φάγαμε και καραμελωμένα φυστίκια.

Το επόμενο πρωί πήραμε τις βαλιτσούλες μας και ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο. Στις 16:00(ώρα Λονδίνου) πετούσαμε και ανυπομονούσαμε να γυρίσουμε πίσω. Ήταν μια τεράστια εμπειρία αυτό το ταξίδι, αλλά είχε μπει ο Σεπτέμβριος κι έπρεπε να γυρίσουμε στην Ελλάδα. Στον ήλιο και στους αγαπημένους μας ανθρώπους! Μας έλειπαν πολύ...

Όταν φτάσαμε στην Ελλάδα, βγάλαμε κασκολ και μπουφάν. Μείναμε με το κοντομάνικο και αρχίσαμε να λέμε σε όλους πως περάσαμε...

Δε θα μπορούσαμε να είχαμε ζητήσει κάτι άλλο για φέτος! Το Λονδίνο μας μάγεψε με το που σταμάτησε το τρένο στο σταθμό μέχρι την ώρα που μπήκαμε στο αεροπλάνο. Μακάρι να είχαμε μια μέρα παραπάνω, αλλά για να πω την αλήθεια μου, μας είχε λείψει και το σπίτι μας...

Αν μου έλεγαν να βαθμολογήσω αυτό το ταξίδι, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το κάνω. Ήταν ένα σχολείο. Μια μεγάλη ανάσα και ίσως, ό,τι χρειαζόμασταν εκείνη τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Αν θα το ξαναέκανα; Με κλειστά μάτια!

Αύγουστος 2018.
Στόχος για το 2018- Ευρώπη, 10 μέρες, 3 χώρες... CHECK...